torsdag 16 oktober 2008

Skolan och Fungerande SL.

Yipp!

I skolan idag så har jag haft Engelska, samt vi istället för layout så hade Bosse tema på FN idag också, vi fick spela ett spel som heter "Food Force" som handlade om att bl.a. få en by i afrika att bli självförsörjande under en 10 års period. Lite som ett "Sim City" spel. var kul. Jag lyckades få min by att blomstra och bli självförsörjande med både skola och sjukhus etc.

Sen på eftermiddan så har jag jobbat med mitt specieluppdrag att göra i ordning skolkatalogen till hela Furuboda, det är ett rätt stort jobb som kommer ta flera dagar.

I kväll har jag varit i SL och var bl.a. i Luskwood och träffade en Svensk furrie där, samt kollade på allt nytt som de bygger i Luskwood och en svart panter där visade en stor hammare som han byggt och den var STOR! Ja och sen chattade lite med de andra där och dansade lite.

Vixens Paradise verkar det som det inte är så många som besöker just nu.
Är typ mellan 3 och 5 på morgonen som det brukar vara aktivitet i vixens Paradise.

Mvh: Smirre