söndag 12 oktober 2008

Datorjobb hela eftermiddan.

Godkväll.
Har grejat mycket vid datorn i kväll.
Så ska jag ringa min datorkunnige kompis om hjälp så kommer han ev på tisdag då.
(Min nya SL klient och uppdat av hemsidan)

Jag har gjort uppdat av min FurAfinitysida och lagt upp några artwork idag.
Är ju bara finemang om jag komer igång med ritandet igen så. Skapade om min furrykod och läste riktigt egenom engelska med vad de frågar om för att skapa Furrykoden.

Min Furrykod.
FC1.Fv~ S$MA0++++++ S$^Canid_-_Wolf G$+ G$^ H$1,82-m W$-so T$0.95-m W$-f A$33 M$+ H$++ M$+ M$pyrokenesi,_levation,_thunderflashes_from_my_paws_and_read_others_mind. P$+++ F$++++^+++++++++^++++++++++ S$++ N$smirre


Annars idag så har jag arbetat mycket med min nya hemsida med en del DR tema på den och strukturerat om menyn. Men nu ska jag iaf ta och hoppa in i duschen. Är skola i morgon.

Sevärt är klart spelet BITEFIGT och kanske kul att prova på. ^.^