söndag 12 oktober 2008

Delta Force.

Yipp!



Sitter och lirar lite på mitt Delta Force spel under helgen, nu när SL klienten inte går att packa upp utan att jag får ta hjälp av min datorkunnige kompis.




Deltaforces spelutbud är bra, finns flera olika spel. Jag har bl.a. Black hawk Down, Terrorist Takedown och Deltaforce extreme.
Det finns flera olika vapen i spelet, bl.a. M-16 med granattilsats som standardvapen. Men det bästa vapnet tycker jag är M-82, ett kraftfullt gevär med 20 mm kulor och extremt bra precistion och bra kikarsikte. Brukar använda det som prickskyttegevär. Det är avsett att penetrera tunnare pansarplåt, men när man skjuter fiendesoldater med det så splattas de bokstavligen. Men främst är det den långa räckvidden och precistinen i vapnet som jag uppskattar.
DeltaForce extreme då som jag spelat mest på sistonde innehåller flera olika uppdrag i både karg och kall vintermiljö, våt drypande dimmig djungel och torr och het öken.
Helikoptern i spelet har en Miningun och jeeparna har 50 cal kulsprutor som blåser sönder det mesta. Innan har jag inte vetat hur man aktiverar/använder 50 cal och minigun. Men man ställer sig vid vapnet och trycker L+shift. Min kompis Kharrack (en annan räv) hade upptäckt detta, så nu är det vi rävar som jagar människorna. he he he! ^.^
Foxylvania Air force-Paws of steel, he he he!
Hunt in Hell, hunterfags!
Mvh: Smirre Kirax.

Inga kommentarer: