fredag 17 oktober 2008

En fin höstdag

Yipp!

Idag har varit en fin dag, varit i Kristianstad och haft det trevligt med en där som hjälper mig, känns mycket bättre nu och jag ser fram emot en närliggande och välförtjänt solsemester!

Att försöka lägga tragiska och elaka saker bakom sig och fokusera på det som känns bra och positivt är det som kan höja ens livskvalitet. Ex den subkultur jag är aktiv i och min stundande och agnenäma semster med några vänner är saker som jag känner är positivt och när jag lyckas med mina uppgifter i skolan som den nu snart färdigställda elevkatalogen och att jag ritar lite då och då, känns bara fint! ^.^

Förberedelser för skolans julmarknad är vad som också stundar fram över.

I eftermiddas och på kvällen var jag ute och bilade runt vid en stad i östra Skåne och vid en byhåla som SVT gjort en dokumentärfilm om, där SVT var "plötsligt" så tog jag iaf dessa fina bilder!